Tuesday, March 2, 2010

korean fever part III

seperti title tu, mmg tahun baru ni aku dah kene angin kus2 dr negara korea. mana taknya, demam aku x kebah2, huhuhu...

dulu aku minat kat hyung jun jew, skrg ni lepas dah mengenali semua member SS501, aku dah jatuh hati kpd mereka semua. semua mempunyai karakter yang best. especially hyung jun. nk tau x, dia kan sangat kedekut...adehh, naik menyampah aku. asyik kata x der duit. kalo aku ade kat citu, mmg aku dah bg sebijik, bio dia sedar cket...hehehe, ini bukan keganasan ea. ini cuma kasih sayang, huhuhuhu...kalo x dia x berubah. tapi yg bestnya, hyung jun ni sangat dedikasi dengan apa yang dia buat. kalo atas stage, dia akan buat yg terbaik. mmg nampak muka dia yang serius bila atas pentas. muka tu la yg wat aku jatuh hati...tapi bila blakang pentas, mak aihhh...dia ni boleh dikatakan the group's clown. energy x habis2. penghibur semua member2. tu belom campur dgn loya buruk dia lagi....adehh, x terlayan aku...

eeh,citer psl syg aku lebeh2 lak...hihihihi...

disebabkan lagu U R man oleh SS501, aku mula menyukai lagu2 mereka yang lain. yang aku suka, ialah lagu 'dejavu'. mmg best! mmg kene dgn jiwa dan naluri ku...lagu2 mereka dah hampir 50% aku hafal...(lagu hafal, study??hampeh, hihihi)

mesti kowang wondering kan npe la aku suka sgt ngn SS501 nih...senang jew, sebab diaorang ada 5 orang, cam BSB, sebab diorang ada pakej yg baik, cam BSB(ada rupa,hehe...), music yg macam ala2 dance pop, rnb pop, macam BSB gak, dan sebab diorang boleh menari dengan best!!! macam BSB!

senang je kan? mesti kowang da boleh predict, hahaha...skrg ni tgh nk memantapkan skill bhs korea aku nih, sbb aku kompom akan ke korea lagi 10 tahun! huhuhu

No comments:

Post a Comment