Tuesday, February 2, 2010

My Man

Sengaja aku letak gambar sayang-sayang aku ketika post yang lepas, Google gagal read gambar sayang. so, aku nak letak bagi tatapan anda semua, heh....(baik ati tol aku nih). perlu diingat, ini sayang aku...no sharing2. sapa kata sharing is caring-p masuk longkang. bab2 sayang, no sharing2...huh!

Ketika donlod gambar nih, aku tidak kenal lagi siapakah gerangan jejaka ini. Tetapi dengan pandangan pertama, aku trus jatuh...jatuh sayang ngn jejaka yang manis senyuman ini. Inilah yg dinamakan love at first sight...(malu...)

I like this photo because A) Kim Beom look so damn hot, i ske style rambut dier camtuh.B) They are all look like one big family...and that makes me happy.C) and no alcohol on the table...clean pictures,heh

Kat penjuru belah kanan atas gambar tuh adew nama Kim Beom dlm tulisan Korea. aku dalam sesi memahirkan diri untuk menulis kaligrafi tersebut...^_^

Bertapa bergaya dan machonyew sayang i dalam photo nih....paling macho biler die tgh concentrate time wat claypot tuh....adesss, mmg cair! aku yg cair...bkn claypot tuh..









No comments:

Post a Comment