Friday, January 15, 2010

suatu hari pada minggu lepas..........

sebenarnya...sedih nih...
dah lama simpan dalam hati...

last 2 weeks, aku, nisa, bell, and tika kuar g shopping. kitorang singgah 'pas' kat shah alam tuk tambah Rem laptop. memang aku exited ar...
then bila dah tambah Rem, tetiba laptop aku xnak on lak...xley bukak window...then, dengan hati yang terpaksa rela, aku membenarkan mamat kedai tu tuk format laptop aku...
yang jadi lebih sedih ialah, sumer file2 aku dalam laptop x ley diselamatkan. yela, dah window pon x ley bukak, memang langsung x dpt save...burn gitu jela...aaarrggghhhhhh!!!!
gambar2, story aku, lirik2 lagu yang dah banyak aku kumpul, file2 sal silat, and lagu2 yang penat aku amik dari pelbagai sumber hilang begitu sahaja....
ini lah namanya nasib badan...


disebabkan tensen laptop aku jd canggitu, aku pun shopping sepuasnya...sampai sakit2 kaki...
aku beli 2 citer korea, cd bsb, novel dan brown 'the lost symbol', makan kat secret recipe...pehh!!
tensennyerrrrr....

No comments:

Post a Comment