Thursday, August 6, 2009

4 magical things...

haaa....
ni especially aku wat utk korang jawab...sesajer je sbnrnya...juz 4 fun. korang jawabla ea soalan aku ni...aku akan menunggu korang reply...

1. 4 insan yang penting dalam hidup anda
2. 4 impian anda yang ingin di capai
3. 4 barang yang biasenya ada dlm handbag(ladies), bagpac(gentelman), ataupun kalo x pakai beg, dlam kocek seluar atau baju anda
4. 4 jenis makanan feveret anda
5. 4 hobi utama anda
6. 4 benda yang anda slalu amalkan
7. 4 kisah yang menjadi ikhtibar kepada anda

tu jer...saje jer aku wat 7 soalan. sbb selain beckham pernah menyarungkan jersi no.7 ketika di man.utd dan kapten england, no.7 gak ada dlm tarikh lahir aku,hehehe...x tpoo k

so, dgn segala hormatnya dipersilakan anda2 yang layan blog aku utk menjawab soalan ni...time kasih...

backstreet's pride alive!!!!

No comments:

Post a Comment