Friday, August 7, 2009

sayang...

'sayang'
apa perkara pertama yang terlintas bila korang dengar perkataan sayang?
aku slalu dengar couple2 membahasakan diri mereka dgn perkataan 'sayang' and 'bi'. sayang for the girl, and 'bi' for the guy.

aku cuma nak tau jer sbb ada pendapat yang mengatakan perkataan sayang tu perkataan yang keramat, yang sangat spesel dan x berbaloi kalo gunakan perkataan tu time bercintan. nak tggu dah jadi pasangan yg sah baru start guna perkataan tu. aku? no komen...

cuma bende ni dah jadi benda yang biasa dalam pasangan kekasih. bila couple jer kene panggil sayang, abang, baby, honey...betul la tu sbb bila dah sayang mestila kene tunjukkan kan?

pada pendapat aku, hmmm...x kisah kot. terpulang kepada individu yang penting jangan terlebih over mengalahkan suami isteri dahla...yela, dah sayang2 kan? mesti lead to another things...harap2 blogger2 sumer x lar camtu ea...

tapi yang klakanya, aku pun panggil sayang gak...kat sumer orang,hehehe...macam yg aku ckp, perkataan sayang tu dah jadi common sampai org yg x bercinta pun cam aku guna perkataan sayang tu, hehehe...ala, bukan aku sorang jer. korang pun sama gak.


1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete