Tuesday, August 18, 2009

latest hobby

sejak akhir2 ni...aku ske lak membaca...dulu time cuti sem, kalo kuar aeon bukit tinggi jer gerenti singgah popular. pastu kat popular mesti at least beli satu buku...

sebenarnya mmg aku minat membaca tapi dulu cuma xder peluang jer...
skrg dah ada peluang dan wang...makin ligat la aku meneruskan hobi ku itu...

pastu buku2 yang aku baca sekarang hebat2...hehehe...mengikut usia dan tahap kematangan...
dulu time sek rendah aku suka baca enid blyton advanture series...

best woo buku tuuu...suemr ader 8 series...iaitu the circus, ocean, island, ship, valley, mountain, sea and castle advanture...best giler...klakar lak tuu. paling best watak kiki dan philip..
kiki tu burung kakak tua putih yg sangat pandai mengajuk bunyi ataupun percakapan orang...mmg klakar giler...philip lak ada animal charm...sumer animal,serangga dll, ske kat dier...pstu ske kacau adik dier, dinah yg mmg xske ngn serangga...kih..kih..kih..klakar....

pastu dah masuk sek menengah, aku ske lak baca novel...novel alaf 21 mmg jadi kegemaran...pinjam sana sini....pastu biler dah msk form 6, ske lak baca novel inggeris...tapi xder source...terpaksa la pendamkan...

pastu biler masuk uni, ader stock novel inggeris kat ptar 1...peh per lagi, dah abis satu novel, pinjam lagi satu novel...pastu sejak akhir2 ni, minat tu dh teralih ke genre yg berat ckit...
bku2 cam makjut dan yakjut, iskandar bukan zulkarnain, obama-antara islam, israel dan amerika, gerakan freemasonary, secret of the widow's son....bku2 camtu ar...

tapi mmg besh ar bku2 ni...korang cbe la baca...beshhhhhhh....

No comments:

Post a Comment