Thursday, August 27, 2009

a new day has come

so...dah lama x update blog...sume sibok tanye...fine...i update my blog,k....

pe nak citer....ha! disebabkan tajuk post ari ni, sy citer pe yg new in my life....

hmm, selain sy dapat 3 org sepupu lelaki baru, saya juga telah dilantik dengan rasminya sebagai setiausaha agung psscm puncak alam/puncak perdana. agung! title tuh wat saya seram sejuk...agung tuh membawa maksud saya x ley wat silap and kene jadi manusia yang baik dan menurut segala perintah tanpa banyak soal. wahhhhhhh.......

flattered mmg la flattered...tp still its a big responsbility...tapi sebagaimana yg my mother slalu cakap ini tanggungjawab dan tanggungjawab kene laksanakan, pastu nk sedapkan hati saya beliau kata sy dapat tanggungjawab ni sbb org percaya kat saya and saya ley wat bende nih...mmg tenang gak la hati saya bila dgr ayat2 nih...so, skrg sy da ley trima jawatan yang besar nih..hmmm, so saya harap sumer yang terlibar dapat bersabar dgn pe'el saya dan tolong la saya...sbb sy bdk baru...huhu

ok, xley ckp lebeh2...nnt dak2 cekak pk lain lak..hehe...

sejak akhir2 nih saya slalu write in my post in bm...hmmmm, petanda baik ker?huhu....
ym pon pm ngn dak2 malay yg speaks malay...bkn la nk mengaggung2kn bhs inggeris, cuma dulu slalu chat in english...hehe...zaman dulu la....skrg maybe nk fully bm kot...huhuhu....

No comments:

Post a Comment