Saturday, August 15, 2009

ku sangka panas hingga ke petang....

ini xder kene mengene ngn cuaca yang melanda di puncak alam sejak akhir2 ni....walaupun dlm sehari dua ni, bila ptg jer ujan...ujan xper...campur ngn angin yg mmg kuat...berteduh pun x guna...konfom basah gak...

hal yg aku nk citer ni, xder kene mengene ngn cuaca...cket tu adalah...
well, aku baru jer install YM...peh! berjaya! alhamdulillah...suker tahap gaban...yela sblm ni YM mmg dah boleh masuk dalam senarai bende2 yg aku nak buang....x ley gne...asyik try again...letih!

so, bila dah ley YM, mmg happy...ley YM sampai pepagi buta,hehehehe....aku x wat slalu ea...jgn tuduh macam2...
tgh sonok2 YM, tetiba datang berita yang menyedihkan time aku YM...mmg sedih la...org yg aku sayang sakit...dan aku langsung x tau mengenainya...sorang pun xnk gtau...tapi dier dah ok...aku pun rasa lega...alhamdulillah...

tapi honestly mmg aku sangat sedih bila dgr dier sakit...elok2 ley wat lawak2 bodo ngn nisa, trus suasana jadi sesi meluahkan perasaan...sedih ni...

memandangkan dier pun kuat menghadapi keadaan ini, aku pun kene kuat gak...ley support dier...hmmm....

No comments:

Post a Comment