Sunday, August 16, 2009

saat gumbiraaaa....

dengan ini termaktubla bahawa aku sudah mempunyai 3 orang cousins baru....sumer lahir dalam thn yg samer...

pertama, pakcik aku yg sulong (acik mamat), dpt baby boy nama aiman...pnjg nama dier...aku pon luper...
kedua, pakcik aku yg bongsu (acik idan), pon dapat baby boy nama farish daniel...
ketiga, makcik aku yg bongsu (acik ila), malam semalam-pon dapat baby boy nama mohd ammar mikael...nama mikael sbb acik boy (laki acik ila) minat michael jackson,hihihi....

tapi sedihnya aku x dpt balik tgk mrk....
raya pon balik lambat...musnah harapan aku nak wat biskut raya guna oven baru...waaaaa
xper la....sumer bende ada hikmahnyer.....

apa pon, mmg besh dapat cousin baru...sumer laki lak tu...peh....kalo dulu family aku didominasi oleh perempuan...skrg laki lak...sbb kitaorg adik bradik sumer girlz...

susah niii...kalo kenduri, mesti susah...sbb biasanya kitaorg org pompuan yg masak....

xperla....tu sok2 nyer citer..xyah aku pening2 pk skrg...



No comments:

Post a Comment