Monday, August 17, 2009

demam YM


dengan ini...secara rasminya aku dah kene virus...bkn h1n1...virus demam YM...
mmg pening pala nisa tgk perangai aku...biler free jer YM(2x)

yela...selama ni aku x ley YM puas2...skrg dah bole mmg la demam...yela hari2 ngadap laptop layan YM...

skrg ni aku ske join room...beshh...otak2 dak2 kat ctu sumer mereng...hahaha...klaka dieorg nih...
otak mmg senget...aku pon jd senget sme sbb melayan dak2 tuh...

so, korang2...jomla YM...aku slalu kat room selangor 4...
bg sesape yg x add aku, add la yer...aku accept sumer org...dun worry...
muna1717@yahoo.com...

slamat berYM ^_^"

2 comments:

  1. ish3 bahaye sgguh virus YM ni yer Cik Mun..baik ko cpt cari vaksin..ase cam xde jual je kat spital n farmasi2 ni..huhu..yg xtahan, sian si budak kecik tuh..kempunan nk YM gak ngan 'kekasih gelap' die..hihi

    ReplyDelete
  2. huhu...mengamuk bdk kecik tu bile ko kata kekasih gelap....:D
    tapi ebah...hang jgn isau.aku da jumpa vaksinnyer!!!yes!
    iaitu bulan ramadhan....harap2 dgn bulan pose nih aku lebih byk atas sejadah drpd depan laptop,ahakz....doakan la ea...harap korg pon sme...

    ReplyDelete